Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Pernilla Bensby - 25 februari 2013 16:00

Jag har tänkt på en sak dom senaste 2 veckorna. Saken är att det är några som säger att det är äckligt och att jag är äcklig för att jag är tillsammans en en viss kille, en kille som vi i Varberg kallar sessan.

Jag förstår verkligen inte hur folk kan tycka det äe äckligt att två personer har ett seriöst förhållande. Alla vill att bisexuella och homosexuella ska få respekt men inte kan en tjej och en kille få respekt för att dom har ett förhållande. Nu kanske ni tror att jag är emot bi/homosexuella men det är jag verkligen inte, kärlek är kärlek vilket kön, läggning eller kroppsform man har.

Det va allt jag ville få ut mig för blir verkligen jävligt arg på detta. // Pernilla   

Av Pernilla Bensby - 25 februari 2013 13:36

1. Erkänn jag är bäst ?  

Frågan kan diskuteras vännen      

 

2. Vad är din favoritmat? 

Jag äter nästan allt men om jag måste välja så får det bli kinamat eller tacos!

 

3. Hur ser den perfekta dagen ut för dig?

Deta kanske kommer låna konstigt men det beror precis på hur mit liv ser ut just då. Men just nu skulle det väl vara att vakna upp bredvid personen jag gillar, alltså sessan och sen ut och träffa mina underbara vänner. Äta något riktigt gott under dagen och senare på kvällen antingen ha en mysig hemmakväll men personer som man tycker om att vara med eller en galen utekväll men galna människor.

 

4. Taggar du sommarlovet eller?

Tagga är bara förnnamnet på vad jag gör inför sommarlovet och sommaren! Har planerat så mycket som jag ska göra och orkar verkligen inte vänta mer tills sommaren är här. Och det bästa av allt är att jag ska dela sommaren 2013 med mina underbart galna vänner.

 

5. Visst är jag bäst?

Som jag sa innan till den över, frågan kan diskuteras vännen     

 

6.Får jag gästblogga på din blogg nån dag?

Det skulle vi nog kunna fixa ser du.

 

7. Vad har du för favorit kläder?

Har inte direkt några favoritkläder. Jag går med det jag känner mig bekväm i och trivs i, men om jag måste välja så får det bli någon tjocktröja och ett par svarta jeans.

 

8. Vad önskar du dig när du fyller år? Måste ju veta en stund innan om man säger så  

Om jag ska vara riktigt ärlig vet jag faktiskt inte vad jag önskar mig. Har märkt att jag inte bryr mig lika mycket om presenter och andra saker när det gäller födelsedagar och julafton t.ex Men det som står högt upp på listan just nu är ett par Jeffrey Campbell, såna med nitar på klacken och en systemkamera skulle inte heller sitta fel.

Men det jag önskar mig annars är en lyckad födelsedag som jag får tillbringa men min familj, vänner och pojkvän.

 

9. Till sist.. håll i dig nu!.... VILL DU GIFTA DIG MED MIG? HAHA  

Det är klart jag vill det min fina Jäni! Loveju!

 

10. Varför är du så fin?

Själv tycker jag verkligen inte att jag är fin och det finns verkligen finare personer på denna jorden och för att ge ett exempel på det så kan vi ju bara kolla på den som ställde denna frågan, Rebecka Granström.

 

11. Ångrar du det som hände på nyår in tha parkeringshus? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ångrar och ångrar, ångrar att det va just på den platsen men annars så finns det inte så mycket att ångra tycker jag.

 

12. Erkänn jag är cool?

Fråga kan diskuteras.     

 

13. Kan vi byta utseende?

Skulle vi gärna kunna gjort för du är så enormt fin vännen så skulle gärna ha dit utseende.

 

14. Saknar du mig?

Saknar dig något enormt och längtar enormt tills vi ses igen!

 

15. Ska vi ha länkbyte?

Det kan vi nog fixa om du vill.

 

16. Om vi ses på lördag i stan, kan inte du ta med dig lite pengar då så vi kan kanske typ shoppa? HAHAHA gulligt

Tror inte jag kan komma men om jag gör det så kanske vi kan fixa så det blir en runda på stan.   

 

17.När du ringde mig på natten, då det inte gick att snacka.. Vad hade hänt då? (du kan skriva i fbchatt?

Ville bara snacka.

 

18. Vilka har du legat med förutom Kim?

1 till och det är sessan.

 

19. Hur går det med sessan?

Just nu är det lite upp och ner. Mycket svartsjuka och andra saker men jag älskar verkligen killen och är redo att verkligen kämpa för att det ska fixa sig.

 

20. Är det sant att du hade sex med sessan när han ville snacka med mig?

HAHAHAHAH kanske   

 

 

Det var då alla frågor från frågestunden, om ni har fler frågor så är det bara att kommentera så ska jag svara på dom så fort jag bara kan.

// pernilla   

 

 

 

 

 

Av Pernilla Bensby - 25 februari 2013 13:27

Känner och tror att jag inte kommer få några fler frågor på frågestunden så ni får svaren på frågorna så fort jag orkar och det blir antagligen direkt efter detta inlägget.

Förutom att jag sitter hemma och skriver på bloggen väntar jag även på mina föräldrar som ska komma hem med mat till mig. KINAMAT!!!    

Kärlek till det säger jag bara.

Nä men får sätta igång med frågorna så kolla in om en stund eller senare ikväll så kanske dom ligger uppe.

// Pernilla   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards