Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Pernilla Bensby - 24 februari 2013 12:57

Medans jag ändå är igång så kan jag likagärna sätta igång en frågestund på bloggen. Vet att jag knappt kommer få några frågor men om det är något ni undrar så fråga på. Jag kör svaren på tisdag så 2 dagar på er att fråga. Kommer inte svara på omogna eller för privata frågor.

Men fråga på nu så kanske vi hörs senare // pernilla   

Av Pernilla Bensby - 24 februari 2013 12:43

Vet att jag sa i det seriösa inlägget att det känns som att mina vänner tycker synd om mig och är med mig för den anledningen, jag vet ju inners inne att det inte är så. Jag älskar mina vänner över allt annat och även om jag inte är den personen som har så många vänner har jag ändå vänner som finns där och ställer upp för en när det behövs.

Ett speciellt tack till:

Jenny Möllerström

Madeleine Andersson

Angelica Larsson

Jonathan Gustafsson

Rebecka Granström

Jonatan Skorpan Drottz

Nikki Lindblom


Jag vill tacka er för att ni alltid har funnits där. Även om vi bråkat så har det alltid löst sig och vet inte hur jag ska ge tillbaka för allt ni har gjort för mig under cirka dom 2 år vi känt varandra. Jag älskar er så jävla mycket att inte ens ord kan beskriva men allt jag kan säga är tack!

Det finns ju såklart fler att tacka men dom över är dom som står mig närmast.

// pernilla   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards