Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Pernilla Bensby - 28 februari 2013 13:58

Har inte bloggat nu på några dagar för har inget att skriva om så detta kommer antagligen bli ett tråkigt, drygt inlägg som vanligt.

Allt som har hänt idag är typ inget för har bara varit i skolan och inget ovanligt hände. Har även gått runt och tänkt ganska mycket på pojkvänen som åker till Stockholm idag och har fått för sig att han ska flytta ditt nu, hoppas verkligen inte att han har varit seriös för kommer inte klara mig utan honom här i Varberg. Om han stannar där får jag väl ta tåget och hämta tillbaka honom eller något.

Har även börjat kolla på skolavslutningsklänning också nu i veckan. Vet att det är mer än 3 månader kvar men vill verkligen hitta den perfekta klänningen till skolavslutningen i 9:an. Sen måsta jag hitta ännu en klänning till 9:ans avslutningsmiddag som man har på min skola dagen innan avslutningsdagen. Vet redan vilka skor jag ska ha så nu är det bara klänningen/klänningarna som fattas.

Nä men har väl inte så mycket mer att säga just nu så ni får ha det bra så kanske jag skriver senare eller något.

Och tycker att ni kan ställa en fråga till mig på min ask.fm.   http://ask.fm/pernillabensby

// pernilla   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards