Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Pernilla Bensby - 3 mars 2013 16:16

Då är det en ny vecka imorgon och det kommer väl inte hända så mycket vad jag i nuläget vet. Imorgon är det musikprov som gäller och har inte pluggat så tror inte det kommer gå så bra men man kan väl alltid hoppas på det bästa. Ska även träffa bästa imorgon som kommit hem från Stickholm, även om han bara har varit borta 4 dagar så har jag saknat han som bara fan! Resten av veckan så blir det väl bara att gå i skolan och sen ner till stan och träffa vänner. Fast fredag är redan planerad, blir lan på Buagården. Även om jag knappt spelar så ska jag ändå vara där och bara ta det lugnt, träffa kompisar och älsklingen. Jag och Jenny har bestämt att det blir Minecraft som får bli kvällens/nattens spel. Nä men det ska bli roligt.

Det är bara 39 dagar kvar tills jag fyller 16, snacka om att jag taggar sönder till det asså!

Nä men det var väl allt jag hade och säga nu, ni får kolla in imorgon så kanske jag har skrivt ett litet inlägg till. // Pernilla   

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards