Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Pernilla Bensby - 6 mars 2013 22:15

  1. En bild på dig som du själv tycker om.
  2. En bild på dig hemma.
  3. En bild på din bästa vän.
  4. En bild på någon du beundrar.
  5. En bild på dig som togs i somras.
  6. En bild på någon du älskar.
  7. En bild på dig när du ser ut som du alltid skulle vilja se ut.
  8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.
  9. En bild på ditt rum eller din lägenhet.
  10. En bild på ditt favortidjur.
  11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.
  12. En bild på någon du saknar.
  13. En bild på någon av dina favoritsaker.
  14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
  15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
  16. En bild på dig som barn.
  17. En bild på dig som tonåring.
  18. En bild på din familj.
  19. En bild på dig från idag.
  20. En bild på dig när du är ledsen.
  21. En bild på dig när du är glad.
  22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Har aldrig bilder i mina inlägg men ska försöka mig på denna så ni får lite bilder här på bloggen  // Pernilla   

Av Pernilla Bensby - 6 mars 2013 21:59

Allt känns bara fel och konstigt just nu i mitt liv...

Vännerna, pojkvännen och skolan.

Känns som att allt jag gör blir bara fel och att jag bara förstör alla mina vänners liv hela tiden, känner att jag behöver min underbara vän Rebecka Granström här just nu hos mig. Saknar henne något enormt men som tur är ska jag snart åka och träffa henne och ha en mysig tjejdag i Göteborg bara jag och hon, mycket kärlek till det!   

Sen saknar jag även min fina pojke som jag inte har haft någon ensam tid med på evigheter känns det som så det får vi snart ta och ha tycker jag.

Och har varit ganska depp denna veckan så piercade mig helt random, fick bli min efterlängtade smiley! Älskar smärta men kändes typ inte ett skit att göra den.

Har även världens smällaste mamma måste jag tilläga för fick beställa hem lite nya kläder och skor innan. Mycket kärlek till det också!

På fredag blir det att dra iväg till Buagården och lana, kommer bli riktigt skojigt, kommer bli 1000 bilder under fredagsnatten upp på bloggen och kanske ett littet videoinlägg om jag har tid och ork. Min fina vän Nikki får hjälpa mig med det.

Nu ska jag lägga mig och kolla film och bara ta det lugnt, ha det bäst så hörs vi när jag orkar blogga igen // Pernilla   

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards