Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Pernilla Bensby - 14 mars 2013 15:30

 

Fick bli en bild från när jag vara i Tyskland men tyskagruppen i skolan, och detta var verkligen en av de bästa kvällarna jag någonsin har upplevt! Om jag fick skulle jag verkligen göra om det men samma människor som är på bilden. Trodde att resan skulle vara långtråkig och trist men med dom människorna jag åkte med var inte en enda minut av resan tråkig!

 

 


Sitter just nu hemma och kollar lite efter vad jag kan ha på mig tills ikväll, 9:ornas dans då. Alla 9:or i Varbergs komun samlas och har en danskväll. Kommer bli så jävla roligt och ser verkligen fram emot ikväll. Kanke gör ett inlägg imon om jag tar lite bilder från dansen. Tänkte även slänga in en bild så snart som möjligt på min nya klasströja som jag fick idag men får se när den kommer upp. Måste sluta nu för ska duscha och fixa allt för ikväll, ha det bäst så hörs vi så snart som jag kan skriva // Pernilla   

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards