Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Pernilla Bensby - 10 mars 2013 12:31

Nu kanske ni undrar varför jag inte har uppdaterat med en massor av bilder och inlägg men på lanet blev det inget och igår låg jag och sov exakt hela dagen.

Lanet var så jävla kul och det var bara en massor av underbara människor där så det var riktigt lyckat tycker jag. Det blev en massor av spelande, kollande av film och bara chilla på livet och ha det roligt. Sov inte en ända minut under natten, ville inte bli målade i ansiktet men det gick bra ändå för var inte trött än ända gång under hela lanet. Vi tog bussen hem klockan 9 och sen tog jag och Madde bussen till Håsten. När jag kom hem så duschade jag och käkade sen gick jag direkt till sängen och sov, aldrig varit skönare att sova!


Tog även några bilder på lanet så tänkte att ni skulle få dom nu!

 

 

 

 

 

 

 

 

Finns enormt många mer bilder men det var dom jag kände för att ha på bloggen.

Ska även forsätta med dagarna med bilder, ha det bäst så hörs vi senare // Pernilla   

 

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards