Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

till mina vänner.

Av Pernilla Bensby - 24 februari 2013 12:43

Vet att jag sa i det seriösa inlägget att det känns som att mina vänner tycker synd om mig och är med mig för den anledningen, jag vet ju inners inne att det inte är så. Jag älskar mina vänner över allt annat och även om jag inte är den personen som har så många vänner har jag ändå vänner som finns där och ställer upp för en när det behövs.

Ett speciellt tack till:

Jenny Möllerström

Madeleine Andersson

Angelica Larsson

Jonathan Gustafsson

Rebecka Granström

Jonatan Skorpan Drottz

Nikki Lindblom


Jag vill tacka er för att ni alltid har funnits där. Även om vi bråkat så har det alltid löst sig och vet inte hur jag ska ge tillbaka för allt ni har gjort för mig under cirka dom 2 år vi känt varandra. Jag älskar er så jävla mycket att inte ens ord kan beskriva men allt jag kan säga är tack!

Det finns ju såklart fler att tacka men dom över är dom som står mig närmast.

// pernilla   

 
 
Becka

Becka

24 februari 2013 13:12

Tack själv. Älskar dig bestiiii <3

http://www.nattstad.se/rebeckagranström

Pernilla Bensby

24 februari 2013 13:21

älskar dig och saknar dig något enormt!

 
jäni

jäni

24 februari 2013 17:31

Älskar dig hjärtat mitt! <3

http://livetsomkortochgalen.bloggplatsen.se

Pernilla Bensby

24 februari 2013 19:53

allt som händer just nu och allt med min svartsjuka, du ska veta att jag är en idiot som tror det om dig och jag älskar dig mer än ord kan beskriva. älskar dig min fina syster !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Bensby - 27 juni 2013 16:35

Sitter just nu i köket och har precis haft lite tacomys med min syster och kusin. Tror inte det händer så mycket mer idag, vara hemma och bara ta det lugnt. Nu ska jag kolla tv så ha det bäst ((: ...

Av Pernilla Bensby - 27 juni 2013 09:27


Brukar aldrig vara vaken vid denna tiden när det är lov :o Annars har jag vaknat 2/3 på dagen varje dag sen skolavslutningen men inte idag... Aja, Idag blir det att bara vara hemma tror jag och chilla, har även lovat min syster att jag ska göra tac...

Av Pernilla Bensby - 27 juni 2013 00:44

Allt känna bara knas just nu... Har nog alla känslor man kan ha just nu känns det som, jag är ledsen, glad, kär, besviken m.m Ledsen är jag för att jag småbråkade med jonthe innan jag stack hem, jag är glad för att jag snart börjar gymnasiet och än...

Av Pernilla Bensby - 26 juni 2013 18:16

Även om det är tråkigt väder ska inte det hindra mig från att vara i stan och umgås med vänner eller rättare sat vän. Duschade och fixade mig sen va det ner till stan och träffa jonthe. Så just nu sitter jag i stan och tar det chill. Skriver sena...

Av Pernilla Bensby - 26 juni 2013 15:08

Då är jag tillbaka igen och denna gången ska jag verkligen försöka att blogga 2-3 gånger varje dag! Det är just nu sommarlov och jag tar livet och sommaren som den kommer. Nä men känner faktiskt att det kan gå bättre med bloggandet nu för har ladd...

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards