Alla inlägg under februari 2013

Av Pernilla Bensby - 14 februari 2013 14:40

nu sitter jag i min säng efter jag precis har kommit hem efter ännu en tråkig dag i skolan. lyssnar på musik och ska snart ta cykeln och bege mig mot stan och träffa lite fina människor, kanske dom kan pigga upp mitt lite deppiga humör för att man är själv på allahjärtansdag...

nä men man ska inte klaga för det finns folk som har det värre än att inte ha någon att dela allahjärtansdag med men ska försöka göra det bästa av saken.

kanske gör ett inlägg senare idag eller när jag kommer hem ikväll och då blir det kanske mitt första seriösa inlägg som kommer handla om bland annat kärlek, vänner, självmordstankar och andra saker som händer i en 15-årings liv.

// pernilla   

Av Pernilla Bensby - 14 februari 2013 11:36

kände att det var min tur att starta blogg nu så under denna tråkiga gympalektion så ska jag försöka mig på att skriva mitt första inlägg.

känner att det bara kommer bli så att jag kommer ha bloggen till att skriva av mig när jag känner för det men det är väl bättre än inget, right?

nu ska jag fortsätta att sitta och vänta tills lektionen är slut så jag kan gå och äta och sörja att jag är ensam på allahjärtansdag.   

ha det bäst så kanske vi hörs sen // pernilla   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en 15-årig tjej som heter Pernilla. I min blogg kan ni läsa om allt mellan himlen och jorden t.ex. kärlek, vänner och känslor. hoppas ni gillar det ni läser. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards